برگزاری همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش مرکزی دیلی، فرهاد شاه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش به منظور استخراج تجارب‌ پیشکسوتان در زمینه دفاع مقدس برگزار می‌شود، که علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار و مقالات خود را ارسال کنند.

وی تصریح کرد: این همایش در راستای تبیین و ترویج تجارب، دانش و ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین و ترویج تجارب دانش در حوزه تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به نقش ارزنده استان مرکزی در دوران دفاع مقدس علاقمندان به شرکت در همایش می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شاه‌محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین همایش‌هایی، متذکر شد: حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس امری ضروری است، در این راستا وظیفه همگان است که در راستای ثبت و ضبط خاطرات و دلیرمردی‌های رزمندگان و ایثارگران تلاش کنند.

وی بیان کرد: حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس دژی تسخیر ناپذیر در برابر دشمنان در تمام عرصه‌ها به ویژه جنگ نرم است که برگزاری چنین همایش‌هایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان با اشاره به ۲۶ آبان‌ماه (سالروز آزاد سازی سوسنگرد) نیز گفت: آزاد سازی سوسنگرد حرکتی بزرگ در راستای صیانت از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن بود که به خوبی خیانت‌های بنی‌صدر در حق کشور طی این عملیات به اثبات رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.