معرفی داشته های فرهنگی استان مرکزی محور اقدامات ستاد تسهیلات سفر است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز چهارشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی، سید ˈمحسن رحمتیˈ در نشست استانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی افزود: استان مرکزی با قرار گرفتن در مسیر کریدور اصلی شمال به جنوب کشور پذیرای تعداد کثیری از مسافران عبوری است که پیش بینی برنامه های فرهنگی و اقدامات خدماتی مناسب باید در حدی باشد تا زمان ماندگاری این مسافران در استان و بستر اشنایی انها با خرده فرهنگهای بومی مهیا شود.

وی بیان کرد: راهکارهای پیشنهادی در برنامه های خلاق و جذاب نوروزی توسط اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در کمیته های شهرستانی و تخصصی بعنوان یک راهبرد کلان و مهم دنبال شود.

وی یادآور شد: کمیته های تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار، پشتیبانی و مالی ، فرهنگ سازی و برنامه ریزی سفر، نظارت بر تاسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات در صف اول برنامه ریزی نوروزی استان قرار دارد و دستگاههای عضو باید با بهترین شیوه بستر ارائه اطلاعات صحیح وسریع به مسافرین توسط لیست کشیک کلیه دستگاههای اجرایی ومراکز خدمات رسان از جمله بانکها و اصناف را مهیا کنند.

دبیر ستادهماهنگی خدمات سفراستان خاطر نشان کرد : در نوروز ۹۳ ادارات کل حمل ونقل وپایانه ها، دانشگاه علوم پزشکی ، نیروی انتظامی ، راهور، فرمانداریها، آموزش وپرورش و میراث فرهنگی آمار روزانه خود را اعم از اقامت در تاسیسات گردشگری ، اسکان فرهنگیان در مدارس ، مسافرین ورودی ، حوادث به دبیرخانه ستاد درمحل معاونت عمرانی ارسال کنند.

در این نشست مقرر شد کمیته های تخصصی ستاد تسهیلات سفر راهکارهای پیشنهادی خود را در مهلت یک هفته به دبیرخانه استان ارائه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.