برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، مدیر پژوهش موسسه شهید صیاد شیرازی در این آیین گفت: شهید صیاد شیرازی پیرو واقعی و راستین ولایت فقیه بود و از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کامل داشت.

امیر ‘محمد کیا’ افزود: خلوص در رفتار و منش شهید صیاد شیرازی با نیروهای خود موجب عدم تشخیص وی به عنوان فرمانده ارشد از سایر نیروها بود و رزمندگان اسلام با هدایت این فرمانده مخلص فتوحات بزرگی کردند.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در سال ۶۷ در عملیات مرصاد که مرزهای غرب ایران مورد تهاجم منافقین قرار گرفته بود، شرکت کرد و با روحیه ای بسیجی به همراه دیگر رزمندگان اسلام ضربه محکمی بر پیکر مزدوران منافق وارد کرد.

مدیر پژوهش موسسه شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: گرامیداشت یاد این شهید عزیز علاوه بر اینکه خاطره آن امیر بسیجی و فرمانده دلاور ارتش را زنده می کند، منشاء حرکت و جوشش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز می‌شود.

معاون آموزش و تربیت بسیج سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: برگزاری یادواره های شهدا در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نقش به سزایی دارد.

حجت الاسلام ‘ امیدرضا مبارک آبادی’ افزود: انجام فعالیت های تروریستی دشمنان علیه ایران در حقیقت پس از ناکامی آنان در فتنه انگیزی و شایعه پراکنی برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی انجام شد تا با از بین بردن شخصیت های مورد اعتماد ملت، به اهداف شوم خود دست یابند.

وی تاکید کرد: شهدا الگوهای کامل و مصداق عینی ولایتمداری هستند که باید بیشتر به نسل جوان شناسانده شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.