بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: “یوم الله سیزدهم آبان “؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی ملت سربلند ایران اسلامی است.

این بیانیه می افزاید:”سیزدهم آبان “؛ سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، در سال۱۳۴۳ به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی در پی مخالفت با لایحه و استعماری کاپیتولاسیون و برده داری نوین جهان غرب به سرکردگی امریکای جنایتکار است.

بیانیه فوق ادامه می دهد:”سیزدهم آبان “؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش آموزان در تظاهرات اعتراض‌آمیز ضداستکباری است که این قیام توسط رژیم منحوس طاغوت در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷، وحشیانه ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شد.

این بیانیه با اشاره به اینکه “سیزدهم آبان “؛ سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸و یادآور حماسه شهدای دانشجو و فاتحان لانه جاسوسی است که معمار کبیر انقلاب، آنرا انقلاب دوم و با اهمیت‌تر از انقلاب نخست نامید، اظهار می دارد: سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آنها؛ ویژگی “استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی “ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

بیانیه مذکور می افزاید: اگر چه سال‌ها از آن روزهای تاریخی که هر یک نقش درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی داشت می‌گذرد اما آن ایام در زمره ایام الهی است که هیچگاه فراموش نخواهد گردید و پیوسته الهام بخش نسل جوان و یادآور رهبری الهی و بی‌نظیر امام بزرگوار و مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز جوانان غیور ایران اسلامی خواهد ماند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: شکست های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران غرب نسبت به ناکارآمدی و درماندگی نقشه ها و ترفندهای شوم ، فتنه ها و آشوب های شیطانی نظام سلطه، نشان از اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم انداز پیشروی خود در سایه تدابیر و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید داشته است.

این بیانیه عنوان می دارد: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموخته و طی سالهای اخیر با الهام پذیری و الگوبرداری از انقلاب عظیم الشان اسلامی ایران، ندای بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین انداز شده و ثمرات ارزشمندی را در پی داشته است.

این بیانیه تصریح می کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان از اقشار مردم شریف و انقلابی استان مرکزی، بویژه نسل بالنده و آینده‌ساز جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب گرانقدر، جهت حضور پرشور و گسترده در راهپیمائی‌ها و تجمعات بزرگ یوم الله ۱۳ آبان و نمایش تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور، با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهر اراک، از ساعت ۹:۳۰  صبح روز دوشنبه همزمان با روز ۱۳ آبان در محل مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.