برگزاری سومین گفتگوی تلفنی مستقیم و ۳ ساعته استاندار با شهروندان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری ، مقیمی استاندار مرکزی اظهار کرد: گفت و گوی مستقیم با مردم رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید است که همه مسئولان و مدیران اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: شنیدن مشکلات و درد دل های مردم از طریق ملاقات عمومی و تلفنی باعث ایجاد روحیه امید و سرزندگی در بین مردم و خدمات ر سانی بهتر از سوی مسئولان می شود.

مقیمی اضافه کرد: به تمام مدیران و مسئولان اجرایی استان توصیه شده است که به ملاقات های عمومی و تلفنی با مردم توجه ویژه داشته باشند و از تلاش برای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

درخواست اشتغال، عقب افتادن اقساط تسهیلات با سود بالا، همکاری نکردن بانک ها در پرداخت وام های بخش دامداری و کشاورزی، عدم پرداخت یارانه و مسائل شهری از مهمترین مسایل و مشکلات مردم در این گفت و گوی تلفنی بود.

یادآور می گردد که ارتقای سطح پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مردم،افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات عمومی دولت، توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات،ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی به مراجع مربوطه، پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای مردم و احقاق حقوق آنان، افزایش نظارت مردمی بر نحوه ارائه خدمات دولتی،سیاست‌گذاری برای کاهش عوامل بروز نارضایتی از طریق مستندسازی، طبقه‌بندی و اولویت بندی مکاتبات واصله از اهداف راه اندازی سامانه ۱۱۱ می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.