مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک: آل‌ سعود با فرمانبرداری از استکبار جهانی حکم ناعادلانه صادر کرده است

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرمهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شیخ نمر یکی از رهبران شیعه عربستان است که جز آزادی‌خواهی و احقاق حق مسلم شیعیان خواسته دیگری نداشته و ندارد.

وی تصریح کرد: سال‌های سال است حق شیعیان عربستان توسط ‌آل‌ سعود زیر پا لگدمال شده و این دولت خبیث هیچ ارزشی برای حقوق آنان قائل نیست، شیعیان عربستان هیچ دخالتی در سرنوشت و امور کشورشان ندارند و باید در برابر تصمیمات تنها سکوت اختیار کنند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک بیان داشت: رژیم دیکتاتور آل‌ سعود وابسته به نظام غرب است و با حمایت آمریکایی‌ها به خود اجازه می‌دهد هر گونه که می‌خواهد با شهروندان و شیعیان عربستان رفتار کند.

میرمهدی ادامه داد: شیخ نمر همواره به دنبال آگاهی بخشی بوده و جز احقاق حق شیعیان خواسته دیگری نداشته است، هیچ توجیه شرعی و عقلی حکم اعدام شیخ نمر را تایید نمی‌کند، این حکم وجاهت عقلی و شرعی نداشته و باطل است.

وی با اشاره به اینکه علمای اسلام، مسلمانان و همه مردمی آزاده جهان این جنایت آل‌ سعود را محکوم می‌کنند، گفت: این حکم در مجامع بین‌الملل نیز پذیرفتنی نیست و علمای جهان اسلام اجازه اجرایی شدن این حکم را نخواهند داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.