آغاز طرح «مفتاح» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام احمد اناری، سرپرست ستاد اقامه نماز استان مرکزی امروز، ۲۶ مهر در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مفتاح در سالن جلسات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، گفت: سومین دوره آموزشی کوتاه‌ مدت نماز و تربیت مبلغ ویژه طلاب، روحانیان و مبلغان مستقر و ائمه جماعات سطح استان برگزار می‌شود.

وی، ترویج فرهنگ نماز را از اصلی‌ترین اهداف طرح مفتاح عنوان کرد و افزود: این طرح از مهم‌ترین فعالیت‌های آموزشی ستاد اقامه نماز است که امسال سومین دوره این طرح با حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده به مدت دو روز در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام اناری، تربیت مبلغ نماز در جهت تقویت و توسعه فرهنگ نماز و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

سرپرست ستاد اقامه نمازاستان مرکزی، افزود: این طرح به‌صورت حضوری، ۲۶ و ۲۷ مهرماه با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و به میزبانی فرمانداری شازند، شرکت پتروشیمی و پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی سرفصل‌های نماز شناسی، شیوه‌های دعوت به نماز، چگونه کلاسی جذاب داشته باشیم، جایگاه نماز و خانواده و چرا نماز بخوانیم و روش پاسخگویی به شبهات نماز را توسط اساتید مجرب فراخواهند گرفت.

حجت‌الاسلام اناری، ادامه داد: در پایان این دوره آموزشی از شرکت‌کنندگان آزمون پایان دوره به عمل آمده و به افرادی که حدنصاب نمره را کسب کنند گواهینامه پایان دوره از سوی ستاد اقامه نماز کشور اعطا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: با توجه به سهمیه ابلاغی ستاد اقامه نماز استان مرکزی در خصوص برگزاری طرح مفتاح یک دوره آموزشی دیگر نیز با این عنوان تا پایان سال جاری در سطح استان برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.