راه اندازی دانشگاه علمی – کاربردی پلیس استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «عزیزالله ملکی» در آیین افتتاحیه این دانشگاه گفت: پلیس دانش بنیان در یک چارچوب مبتنی بر تعامل خلاق با شهروندان می تواند به حل مسائل و مشکلات جامعه در خصوص بی نظمی های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کمک ویژه ای کند و در موضوعاتی مانند پیشگیری از جرم و کنترل آن موفقیت های بیشتری کسب کند.

وی، رویکرد مشارکت پذیری، شهروندمداری، دانایی محوری، میانجی گری، آموزش، سرعت پذیری و دقت را از کارکردهای دانش بنیانی عنوان کرد و افزود: فعالیت دانشگاه علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی این استان بازویی قدرتمند در تحقق بهینه این رویکرد است.

وی بیان کرد: توسعه راهبردهای علمی در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی پلیس استان است و در این راستا برنامه ریزی های ویژه ای صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این دانشگاه فعالیت خود را با ۱۵۰ دانشجو در چهار رشته آغاز کرده و توسعه رشته های تحصیلی تا ۱۰ رشته و افزایش دانشجویان تا۳۵۰نفر تا بهمن جاری در دستور کار قرار دارد.

سردار ملکی گفت: با شروع فعالیت دانشگاه علمی کاربردی پلیس و در تحقق چشم انداز ها، فرماندهی انتظامی استان به بهترین شکل قادر خواهد بود منابع خدمات رسانی و ارتقاء ماموریتی خود را توسعه داده و توانمندی های محوری خود را تقویت کند و به کمک ابزار مدیریتی و فناوری های نوین، از فرصت های ایجادشده در راستای افزایش امنیت اجتماعی هر چه مطلوب تر گام بردارد.

وی بیان کرد: دانش سازمانی یک منبع راهبردی است و نیروی انتظامی با توجه به سرعت بالای تغییرات محیطی، به سرمایه دانشی خود بسیار نیاز دارد و در این اولویت استقرار مدیریت دانش در کلیه سطوح سازمانی مورد تاکید است که امید است فعالیت دانشگاه علمی و کاربردی پلیس این استان به بهترین شکل در تحقق آن گام بردارد.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. سمیر گفت:

    سلام چطور باید اسم نویسی کنیم از چه زمانی وبا چه شرایطی؟

  2. سمیر گفت:

    سلام چطور باید اسم نویسی کنیم از چه زمانی وبا چه شرایطی؟
    لطفا جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.