گشایش موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی نوآوران حافظ در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری استان مرکزی عصر امروز در مراسم راه‌اندازی این موسسه گفت: این موسسه به منظور انجام فعالیت‌های مربوط به امور حفاظتی و مراقبتی ارگان‌ها، اداره‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

شهرام بیدل افزود: فعالیت‌های مربوط به حفاظت و مراقبت از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایف دستگاه‌ها است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که حفاظت و مراقبت به درستی انجام نشود، سایر کارها مختل شده و به درستی انجام نخواهد شد که این نشان دهنده اهمیت حفاظت است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه حاکم بودن فضای امن در هر نقطه‌ای امنیت روانی مردم آن منطقه را به دنبال دارد، تاکید کرد: بدون شک یکی از نیازهای اصلی مردم داشتن امنیت است که بدون آن آرامش روانی وجود نخواهد داشت.

بیدل گفت: خوشبختانه استان مرکزی بر اساس بررسی‌های انجام شده در وزارت کشور، رتبه برتر برقراری فضای امنیت روانی و احساس امنیت کشور را به خود اختصاص داده و یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: با وجود برقراری امنیت است که می‌توان به پیشرفت و اقتدار دست یافت.

گفتنی است در این مراسم موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی نوآوران حافظ آرامش مرکزی در راستای سیاست خصوصی سازی دولت جمهوری اسلامی و برنامه چهارم توسعه فعالیت خود را در استان مرکزی آغاز کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.