مقیمی : رسانه ابزار مهم فرهنگ‌سازی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی، در مراسم افتتاح خبرگزاری تسنیم استان مرکزی که با حضور معاون خبر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: بزرگترین ضعف در جامعه که سبب ایجاد مشکل در بخش های مختلف می شود، ضعف فرهنگی است.

وی بابیان اینکه برای احداث پروژه های فرهنگی و عمران و آبادانی آن هزینه های بسیاری شده و می شود، افزود: متاسفانه این پروژه ها در مرحله اثرگذاری رها می شود.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه رسانه ابزار مهم فرهنگ سازی است، اظهار کرد: نقد منصفانه از وظایف اصلی و غیر قابل انکار اصحاب رسانه است.

مقیمی با تاکید بر اینکه شفاف سازی خبر برای مردم از وظایف اصحاب قلم است، اضافه کرد: رسانه ها باید از هدایت اخبار با مهندسی و اهداف خاص جلوگیری کنند.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه خبرگزاری یک بنگاه اقتصادی نیست، اضافه کرد: علت بسیاری از مشکلات در جامعه وجود مسایل بازگو شده در قالب اخبار ضعیف است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن با تمام توان در جهت ضربه زدن به نظام و ملت ایران تلاش می کند، گفت: حضور اصحاب رسانه در مذاکرات ۱+۵ بالنده و قابل قبول بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.