آصفری: اصلاح طلبان سازمان یافته تر به مجلس دهم می آیند

به گزارش مرکزی دیلی، محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص انتخابات آتی مجلس دهم و پیش بینی از ترکیب سیاسی آن گفت: شرایط سیاسی کشور بعد از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به شکلی است که اصول گرایان باید برای دستیابی به شرایط انسجام و وحدت تلاش بیشتری کنند.
وی با تاکید بر این که هنوز برای پیش بینی نتیجه ترکیب سیاسی انتخابات مجلس دهم زود است خاطر نشان کرد: اصولگرایان برای آینده سیاسی خود باید صاحب یک انسجام و وحدت مناسبتری در آینده شوند و آنچه که امروز در واقع نیاز هست و باید تلاش گسترده ای برایش انجام داد وحدت بین جریان و گروه های اصول گرا است.
نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص موانع ایجاد وحدت بین اصول گرایان باتوجه به تجارب گذشته گفت: باید منیت گرایی ها در بین دوستان جریان اصولگرا کنار گذاشته شده و بیشتر بر نکات مثبت تاکید شود تا اینکه بخواهند نکات منفی را بزرگ جلوه دهند زیرا برخی از آنها به عنوان مانع تراشی استفاده می کنند.
وی افزود: اصولگرایان باید تلاش کنند نقاط مثبت را بیشتر در دستور و برنامه کار خودشان قرار بدهند واینکه یک جریان خاص بخواهد اصول گرایی را متصل به خودش کند و خودش را به عنوان بزرگ اصول گرایی قلمداد نماید درست نیست و می تواند به این ساختار ضربه بزند.

آصفری
وی در تشریح مسایلی که می تواند به اصولگرایی ضربه وارد کند گفت: آن چه می تواند به اصول گرایی ضربه بزند، افراط و تفریط و تساهل و تسامع است زیرا موجب ضعف شناخت از شرایط موجود می شود و همین ناآگاهی آفتی است که موجب ایجاد ضربه به این جریان خواهد شد.
وی در خصوص احتمال حضور جدی و قوی اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به ضربه ای که در مجلس هشتم و نهم به این جریان وارد شد و آن ها نتوانستند مسولیت این مجالس را بر عهده بگیرند و همچنین در ریاست جمهوری نیز موفق نبودند به نظر نمی رسد حضور چندان موفقی در انتخابات اتی مجلس نیز داشته باشند.
آصفری افزود: واقعا جریان اصلاح طلب بر خلاف برخی تحلیل ها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم موفق نبود زیرا نامزد این جریان شخص دیگری بود و در واقع آن ها نتوانستند به اهدافشان برسند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:البته به هر ترتیب این جریان به تبع انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فعالیت بیشتری را شروع خواهند کرد و در صدد انجام کارهای بزرگ تری بر خواهند آمد تا از طریق مجلس به ان ناکامی هایی که در شورا ها و ریاست جمهوری اخیر داشتند پایان بدهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.