اجرای نمایش «تا اشکستان» در اراک

نمایش تا اشکستان از ۳۱ فروردین تا نهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی گودرزی‌زاده، کارگردان نمایش تا اشکستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، با بیان اینکه نمایش تا اشکستان بازگوکننده زندگی راهبی به نام یوحنا، آخرین نواده شمعون از نوادگان حضرت موسی(ع) است، افزود: این نمایش چگونگی گرویدن این راهب به دین مبین اسلام را بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایش تا اشکستان نوشته حمید حراء از نویسندگان مجرب استان است، گفت: این نمایش برای دومین سال متوالی است که در فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش درمی‌آید.

گودرزی‌زاده در ادامه با اشاره به تولید اثری دیگر به نام بانوی بی‌نشان به‌مناسبت ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: سال گذشته بانوی بی‌نشان در دهه اول فاطمیه در دانشگاه اراک و تا اشکستان در دهه دوم فاطمیه در فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش درآمد؛ ولی امسال به‌دلیل تقارن دهه اول فاطمیه با ایام نوروز و تعطیلی دانشگاه‌ها، بانوی بی‌نشان در دهه دوم فاطمیه و تا اشکستان نیز بعد از ایام فاطمیه به نمایش درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: نمایش تا اشکستان از ۳۱ فروردین‌ماه تا نهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری همه روزه بعدازظهر‌ها در فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش درمی‌آید.

کارگردان نمایش تا اشکستان در پایان با اشاره به همکاری بیش از ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در راستای تولید نمایش تا اشکستان یادآور شد؛ سطح محتوای این نمایش نیز نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.