اظهارات معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات

به گزارش مرکزی دیلی ، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات گفت: در سال ۱۳۶۲ در قانون تاسیس وزارت اطلاعات به تصویب می رسد و بعد از حدود یکسال مقدمات کار فراهم می شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین نهادهایی که شکل گرفت کمیته های انقلاب اسلامی بودند و بعد از آن سپاه پاسداران و همزمان نخست وزیری و ارتش نیروی نظامی و انتظامی بود که هر اطلاعات هم داشتند و با تاسیس وزارات اطلاعات همه این نهادها و کمیته ها ادغام شدند و وزارت اطلاعات را تشکیل دادند و از همان روزهای اول کار این وزارات با تاسیس ادارات کل در استان ها جایگاه خود را تثبیت کرد.

حسن بیگی ادامه داد: در سال های اول انقلاب بلافاصله با پیروزی انقلاب اسلامی در جای جای  کشور، ما با انواع و اقسام تهدیدها و بحران های داخلی که توسط افرادی آشوبگر رخ می داد مواجه بودیم  مهمترین اقدام منافقان در آن زمان که با اقداماتی از قبیل کتاب، نشریه و روزنامه راه به جایی نبردند استفاده از فاز نظامی بود و کشور را از شمال و جنوب شرق و غرب و حتی مرکز مورد تهاجم قرار داده بودند و نیروهای اطلاعات توانستن با کمک مردمن این آشوب ها را حل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: پایبندی به اصول اخلاقی مهمترین ویژگی نیروهای اطلاعات ایران اسلامی است و این ویژگی وجه تمایز بین نیروهای اطلاعات ایران اسلامی با سایر کشورهایی است که با هر وسیله غیر اخلاقی سعی در رسیدن به مقصد و هدف دارند.

وی پایبندی به قانون و قانونمداری را رکن دوم خصوصیت اخلاقی نیروهای اطلاعات دانست و افزود: نیروهای امنیتی برای طی طریق و رسیدن به هدف ملزم به رعایت قانون هستند.

حسن بیگی اظهار کرد: تبعیت از رهبری شاخصه مهم نیروهای اطلاعاتی است و الگو و اسوه خود را با منویات مقام معظم رهبری منطبق می کنند و همین سبب شده که بحمداله نیروهای امنیتی اشراف کامل روی همه مسائل داشته باشند.

مقابله با جاسوسی و ترور و حفظ و حراست از منافع اقتصادی از جمله فعالیت های نیروهای امنیتی است که سعی در خنثی کردن آن دارند و با توجه به اینکه در اطراف کشور، دشمنان توطئه هایی  مثل گروهک تروریستی داعش را پایه گذاری کردند که خوشبختانه دامن خودشان را گرفته وظیفه نیروهای امنیتی را سخت تر نیز می کند.

وی گفت: بحمد اله کشور ایران اسلامی جزیره امنی است که مردم با آرامش زندگی می کنند و امورات می گذرانند امنیتی که در کشور ما وجود  دارد به برکت پایداری شهیدان گلگون کفن و حضور مستمر مردم در صحنه است که راه راه برای سربازان گمنام امام زمان عجل الله هموار کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: تلاش سخت کوشان سربازان گمنام امام زمان عجل اله که خالصانه و از دل و جان خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دادند و بدون ارائه گزارش به وظیفه خود عمل می کنند جای تقدیر دارد.

حسن بیگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد کار نیروهای امنیتی فرمودند “مجاهدت های خاموش پاداشی بزرگ دارد”اظهار کرد: ایران اسلامی بواسطه حضور پررنگ مردم در صحنه ها و تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه سربازان گمنام امام زمان عجل الله به کشوری امن تبدیل شده است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۴, ۱۳۹۳

    […] اظهارات معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی به مناسبت سا… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.