تاکید بر اهمیت تشکیل شورا‌ی گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست واحد اراک گفت: تشکیل شورا‌ی گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی اراک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش مرکزی دیلی ،  دکتر ملک‌سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فرهنگ سازی در زمینه اهمیت تعامل دانشگاه با صنایع و سازمان ها در بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تشویق آنها برای حرکت به این سمت باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی بر فراهم نمودن شرایط ورود اعضای هیأت علمی به صنعت، تشکیل کارگروه هایی از بین اعضای شورا و اساتید به منظور بررسی موانع و راهکارهای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و برگزاری کارگاه های آموزشی پیرامون نحوه تعامل موثر با سازمان ها وصنایع برای اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک تأکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت : صنعت منتظر ما نمی ماند و بایستی خودمان اقدام های موثری برای ایجاد پل ارتباطی برداریم و باید دانشگاه امیر کبیر به عنوان یک نمونه موفق درکشور در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: استراتژی جدید دانشگاه آزاد اسلامی تعامل هرچه بیشتر با صنعت و جامعه به منظور جذب منابع مالی جدید جهت ایجاد ثبات پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

دکتر سلیمانی تشکیل کارگروه‌هایی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برای شناسایی راه کارهای موثر در گسترش وتعمیق ارتباط دانشگاه و صنعت را ضروری دانست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.