ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به عکسواره خرداد

مسؤول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به عکسواره خرداد خبر داد.

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: خانه عکاسان حوزه هنری امسال و با هدف تولید آثار فاخر، جذب و ارتقای سطح عکاسی هنرمندان اقدام به برگزاری رویداد هنری عکسواره در پایان هر ماه کرده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع عکسواره ابتدای هر ماه از طریق پایگاه اینترنتی www.artmarkazi.ir و کانال تلگرامی tasviri_artmarkazi @ اعلام می‌شود، تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این عسکواره می‌توانند پنج قطعه تک عکس از آثار خود را به همراه مشخصات تا ساعت ۸ صبح مورخ ۲۵ همان ماه به آدرس الکترونیکی tasviri@artmarkazi.ir ارسال کنند.

مسؤول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی بیان داشت: موضوع عکسواره خرداد آزاد انتخاب شده که تا روز گذشته بیش از ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

مجیدی گفت: کار داوری این آثار امروز انجام و حداکثر ۲۰ قطعه عکس انتخاب و با نام عکاس در سایت حوزه هنری و کانال تلگرامی حوزه هنری منتشر و سه نفر طبق رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

وی افزود: موضوع تیر ماه این عکسواره نیایش انتخاب شده و عکاسان هنرمند می‌توانند آثار خود را با این موضوع تهیه کرده و ارسال کنند.

مسؤول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی گفت: خوشبختانه این اقدام فرهنگی مورد استقبال قرار گرفته و موجی از انگیزه را در بین هنرمندان عکاس به ویژه عکاسان جوان ایجاد کرده است.

مجیدی با بیان اینکه در پایان هر ماه پس از مراسم تقدیر و اهدا جوایز، جلسه نقد و بررسی آثار رسیده در آن ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی موجب رشد و تعالی هنرمندان عکاس و افزایش انگیزه در بین آنان می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.