پیام فرماندار آشتیان به مناسبت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا ، در این پیام آمده است: مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (ع) امنیت و آرامش را به ایران اسلامی هدیه بخشیده است.

همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور فرمودند: “وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ  اطلاعاتی در دنیای امروز است”. بی‌شک مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(ع) امنیت و آرامش را به ایران اسلامی هدیه بخشیده و نقش سربازان گمنام، همانند سربازان در خط مقدم جهاد حساس و کلیدی است و اینان همان سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) هستند که به عنوان چشم‌های بیدار و تیزبین جامعه در حفظ و حراست همه جانبه از کشور جانفشانی می‌کنند.

حریت و رشادت سربازان سرافراز گمنام ایران اسلامی در لوای تبعیت از ولایت در مسیر روشن ایمان، جلوه‌های مبارکی از نصرت‌ الهی و فتوحات غرور‌آفرین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سی امین سال تأسیس وزرات اطلاعات به عنوان چشمان بیدار و تیز بین نظام مقدس جمهوری اسلامی و دژ مستحکم این انقلاب از تلاش‌های شبانه روزی، مخلصانه و خستگی ناپذیر این عزیزان که امنیت، آسایش و آرامش را برای میهن عزیزمان به ارمغان می‌آورند تشکر نموده، از خداوند متعال ضمن تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، عزت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسألت می‌نمایم.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۳, ۱۳۹۳

    […] پیام فرماندار آشتیان به مناسبت سالگرد تاسیس وزارت اطلا… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.