برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار دارد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، سید مهدی ساداتی در جمع مدیران مدارس خمین با اشاره به برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه و نقش آموزش و پرورش در برگزاری آن افزود: با سیاست دولت یازدهم در راستای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم، امکانات همه دستگاه های اجرایی دولت در اختیار انتخابات قرار خواهد گرفت که اداره آموزش و پرورش در این میان نقش پررنگ تری دارد.
وی ادامه داد: از مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان خواستاریم تا اجازه ندهند افرادی از تریبون مدارس به عنوان تبلیغات کاندیدای بخصوص و جناح استفاده کنند که این حرکت به عنوان تخلف و جفا به حق دیگران است.
فرماندار خمین با اشاره به اینکه شعور اجتماعی مردم جامعه اسلامی بسیار بالاست اظهار داشت: مردم می دانند که قانون گذاری وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت است و اگر نامزد انتخابات در دوران تبلیغات، وعده های واهی در عمران و آبادی روستاها و شهرها و زیرساخت ها را بدهد قصد فریب افکار عمومی را دارد.
ساداتی بیان کرد: فضای با نشاط برای برگزاری یک انتخابات حداکثری در سطح شهرستان خمین آماده سازی شده است و مشارکت بالای مردم شهرستان خمین در انتخابات متعدد در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی گواه این ادعا است.
وی با اشاره به نزدیکی هفته شوراهای آموزش وپ رورش و تاکید بر نقش آموزش و پرورش ابراز داشت: می توان با نهادینه ساختن فرهنگ دانایی محور، شوراهای آموزش وپرورش را بستر مناسبی ارزیابی نمود که می تواند با تحول در روش ومحتوای آموزشی کشور و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات نوین در تحقق افق های تعالی و پیشرفت کشور خصوصا سند چشم انداز ۱۴۰۴ نقش پیشتازی را ایفا نماید.
فرماندار خمین اضافه کرد: شوراهای آموزش و پرورش بستر های توسعه آموزش و پرورش را را فراهم کرده اند و همین بسترهای توسعه نیز موجب شده است که جامعه به سوی توسعه و پیشرفت حرکت کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.