استاندار استان مرکزی شهادت اولین مدافع حرم اراک را تسلیت گفت

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، در این پیام آمده است: شهادت، تجلی حیات و جاودانگی مردانی است که عشق الهی را برگزیده و راه کمال را انتخاب کرده اند و در این راه پیرو سیره بزرگان دین و تفکر شیعی بودند.
پیام افزوده است: شهید والامقام محمد زهره وند اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) شهر اراک، فرزندی برومند ایران اسلامی است که ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بود و با شناخت عمیقش از نهضت و فرهنگ عاشورا، شایسته آن گشت که با شهادت نامش را ماندگار کند.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: اینجانب شهادت پرافتخار شهید محمد زهره وند را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، خانواده محترم، همرزمان و امت شهیدپرور استان مرکزی تسلیت می گویم.
آئین وداع با شهید محمد زهره وند روز چهارشنبه ۱۶ دیماه بعدازنماز مغرب وعشا در مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
همچنین آئین تشیع پیکرپاک آن شهید والامقام روز پنجشنبه ۹ صبح ازمیدان شهدا به سمت گلزارشهدای شهر اراک برگزار می شود و مراسم ختم آن شهید نیز در روز پنجشنبه از ساعت ۱۴الی۱۶ در مسجد الزهرا اراک واقع در خیابان جهاد(هپکو) برگزار می شود.
شهید محمد زهره وند که از سوی تیپ ۷۱ روح الله به سوریه اعزام شده بود و در تاریخ نهم آبان ماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.