برگزاری چهارمین همایش راهوران محله پلیس راه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این همایش گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه جهادی و دینی است.

وی افزود: مسوولان و مدیران در هر پست و مقامی که هستند باید همه تلاش خود را برای رضای خدا و خدمت بی منت به مردم به کار گیرند.

وی بیان کرد: هر فردی در هر اموری که به او واگذار می شود باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: راهوران محله پلیس راه از معتمدین ناجا هستند که تلاش زیادی در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم دارند.

وی گفت: این قشر باید در حفظ بیت المال تلاش ویژه ای داشته باشند و در راستای آموزش و اقدامات پیشگیرانه نیز بکوشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این همایش گفت: تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مسابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ «مهدی حسنی» افزود: این آمار یعنی تعداد ۷۳ نفر نسبت به سال قبل کمتر تلفات داشته ایم و در تلاشیم تا پایان سال تعداد کشته شدگان این حوادث بیش از پیش کاهش یابد.

وی بیان کرد: اگر توفیقی در این راستا حاصل شده نتیجه تعامل دستگاه های مختلف این استان با پلیس راه و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و راهوران محله بوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران پلیس راه و راهوران محله همه توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاهش بیش از پیش تلفات جاده ای به کار گیرند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

از ۱۴تا ۲۰ مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.