فعالیت ۱۴ مرکز بین‌کارگاهی فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سید بهرام نجفی‌زاده در بازدید از خبرگزاری تسنیم استان مرکزی که بیش از یک ساعت به طول انجامید با اشاره به فعالیت مراکز آموزشی فنی و حرفه ای در سطح استان اظهار کرد: حدود ۱۴۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور فعالیت دارند.

وی افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران اراک بهترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در بخش برادارن مراکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و مرکز فنی و حرفه‌ای اراک جزو ۳ مرکز برتر کشور است.

وی افزود: در ابتدای کار در استان مرکزی تنها یک مرکز آن نیز در اراک مشغول به فعالیت بود اما اکنون به ۲۱ مرکز ارتقاء یافته و ۳شهرستانی که مرکز فنی و حرفه‌ای نداشتند با پیگیری‌های انجام شده مراکز آنها افتتاح شده یا در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در کنار مراکز دولتی آموزش مهارت‌های فنی ۲۷۰ مرکز خصوصی آموزش مهارت نیز در استان مرکزی به این بخش کمک می‌کنند.

در این بازدید، سرپرست خبرگزاری تسنیم استان مرکزی گزارشی از روند فعالیت‌ها و چشم انداز این خبرگزاری در استان ارائه داد و نجفی‌زاده در جریان امور مربوط به اطلاع رسانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی قرار گرفت.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با آرزوی موفقیت روز افزون برای فعالان عرصه خبر در خبرگزاری تسنیم، فعالیت رسانه ای خبرگزاری تسنیم در حوزه اطلاع رسانی استان را مطلوب ارزیابی کرد و خواستار افزایش همکاری‌های دوجانبه برای معرفی بیشتر اقدامات و تاثیر اموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.