هنرمند:ارتباط چهره به چهره مدیران برای شناسایی نیازهای جامعه ایثارگری است

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه تلاش‌های دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات خانواده شهدا و جامعه ایثارگری قابل تقدیر است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا و جانبازان داشته و طی یک سال اخیر گام‌های ارزنده‌ای در راستای حل مشکلات این قشر برداشته است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات قابل تقدیر دولت پرداخت معوقات جامعه ایثارگری بود که خوشبختانه دولت به موقع به وعده خود مبنی بر پرداخت معوقات عمل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ایجاد صندوق سلامت را از دیگر اقدامات مثبت دولت دانست و افزود: ایجاد این صندوق نقش بسیار موثری در حل مشکلات درمان جامعه زیر پوشش داشته و موجب رضایت‌مندی این قشر شده است.

هنرمند گفت: با روی‌کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد اقدامات خوبی در حوزه درمان بودیم که امیدواریم این توجه‌ها و حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید استان یکی از ارکان نظام در بحث خدمت‌رسانی به عزیزترین اقشار نظام است، خاطرنشان کرد: اگر چه جبران ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی این عزیزان با هیچ زبان و تلاشی قابل جبران نیست اما گام برداشتن در این راه تا جایی که خشنودی شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا و ایثارگران گرامی را به همراه داشته باشد برای خادمین به این بزرگواران شیرین و لذت‌بخش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی یکی از وظایف این اداره کل را ارتباط و تعامل مدیران به صورت چهره به چهره و همچنین ارتباط تلفنی با جامعه ایثارگری برای شناسایی نیازهای واقعی آنان دانست و ادامه داد: در سال‌جاری نیز طرح سپاس با تاسی از سنت حسنه دیدار رئیس جمهور از جامعه ایثارگری با قوت بیشتری اجرا شده است.

به گفته وی این اداره کل در قالب طرح سپاس طی پنج ماه سال‌جاری حدود چهار هزار و ۲۰۰ مورد دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و حدود سه هزار و ۵۵۰ مورد ارتباط تلفنی به منظور آشنایی و اقدام لازم برای رفع مشکلات این عزیزان داشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.