اعلام آمادگی اساتید بسیجی استان مرکزی جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در این بیانیه آمده است: بار دیگر در آستانه حادثه ای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی قرار داریم .

۱۳آبان نماد مقاومت ، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت قهرمان و بزرگی است که با تأسی  از بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و معمار تمدن نوین ایران اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پیام انسان ساز انقلاب را در فراسوی مرزها وسعت داده اند و بیداری اسلامی را در جهان اسلام طنین انداز کرده اند.

۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی دولت جنایتکار و درنده خوی شیطان بزرگ آمریکاست و یادآور مبارزه بی امان ملت رشید و سربلند ایران اسلامی علیه مظهر استکبار و ام الفسادجهانی است و این مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت .

۱۳آبان ماه یادآور حوادثی است که هریک به تنهایی سرفصل نوینی از صف آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت ومبارزه بی امان علیه همه ی زورگویان و خونخواران عالم و در رأ س همه آنها آمریکای جنایتکار است که تحت سیطره صهیونیست های وحشی قرار دارند .

اکنون همه‌ی ملت ها می فهمند که ملت شجاع ایران هنوز همان ملتی است که ۱۳ آبان و واقعه تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا را رقم زد و هیمنه پوشانی و افسانه دروغین شکست ناپذیری شیطان بزرگ را در هم شکست و صد البته مردم بصیر و ولایت مدار ما می دانند که آمریکا همان آمریکا و استکبار همان استکبار و نه تنها ذره ای از خباثت ،درنده خویی و کینه و دشمنی آنها با ملت مسلمان ایران کم نشده بلکه به واسطه ضربات سنگینی همچون بیداری اسلامی و امواج خروشان ضد استکباری ملت ها که از ناحیه انقلاب اسلامی به پیکره نیمه جانشان وارد شده است توطئه ها و صف آرایی ایشان در برابر ملت ایران بیشتر و جدی تر از هر روز دیگری گشته است .

اما آنچه در این روزها و برهه حساس و سرنوشت ساز در حیات سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی            می گذرد و به تفسیر مقام معظم رهبری عبور از پیچ تاریخی است ، شاهد خیال های خام و تفکرات خامی هستیم که با ساده لوحی و دلدادگی فراوان که نشان از مرعوب شدن ایشان دارد به دنبال برقراری رابطه و دوستی با گرگ درنده خو،شیطان بزرگ آمریکا هستند . گرچه در این باره نا گفته های فراوانی است و عملکرد و سابقه خیانت بار چنین افراد تفکراتی در تاریخ پر افتخار و حیات ۳۵ ساله جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست به راستی چه کسی مخالف مذاکره و رابطه منطقی و تامین منافع مساوی طرفین و با حفظ استقلال و عزت و کرامت ملت سرافراز ایران اسلامی است؟

اگر روزی دشمنان قسم خورده و دولت خبیث آمریکای جنایتکار بر سرعقل آمده و بر شرارت ها و بی منطقی،زورگویی های خود پایان دهد وبرای خود حق بیشتری قائل نباشد ، در چنین شرایطی در کشور شهیدان کسی مخالف مذاکره و رابطه سالم در شرایط برابر نیست لیکن آیا اعتمادی به دولت خائن ودرنده خوی آمریکا در حال حاضر وجود دارد؟

چه قدر ساده لوح و بیچاره اند کسانی که این روزها شاهد جفا و خیانت دولت آمریکا به نزدیک ترین دوستان و هم پیمانان خود در اروپا هستند و در ادبیات رایج دنیای غرب عنوان لانه جاسوسی را برای سفارتخانه های آمریکا به صورت وسیع به کار می برند وباز دم از مذاکره و رابطه می زنند .بسیجیان کارمندان استان مرکزی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان و ضمن حمایت قاطع از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی تیم مذاکره کننده کشور اکیداً توسعه می نماید دفاع جانانه و قهرمانانه از عزت ، شرف و منافع کلان جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت شهیدان سر افراز جمهوری اسلامی است و از مهم ترین توصیه های امام راحل عظیم شان (ره)و مقام معظم رهبری است می بایست به طور جدی مد نظر و ملاک عمل قرار گیرد.

در این راستا اساتید بسیجی استان مرکزی در سالی که حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته و در استمرار حماسه سیاسی دیگر همگام و همراه با سایر اقشار ملت سر افراز ایران اسلامی در مراسم    دشمن شکن یوم الله ۱۳آبان شرکت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.