برگزاری نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت استان مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روز پنج شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سید احمد خسروی» افزود: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که سال گذشته در سطح ملی برگزار شد پیش بینی شده این جشنواره امسال به صورت استانی برگزار شود.

وی، تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی ، نقش رسانه ها در ترویج قانون گرایی و نظم پذیری ، ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم، از محورهای مهم این جشنواره است.

سرهنگ خسروی گفت: روزنامه نگاران، مدیران مسوول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار منتشر خود در بازه زمانی ۳۰ دی ۹۲ تا ۳۰ دی ۹۳ را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: زمینه های جشنواره، خبر، مصاحبه و گزارش است و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه های مکتوب شامل ‘روزنامه ها و گاهنامه ها’ و مجازی شامل ‘خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی’ مورد بررسی قرار می گیرند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، به چاپ رسیده باشد.

سرهنگ خسروی بیان کرد: زمان برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره ۱۰ اسفند امسال پیش بینی شده و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۴۳۸-۰۸۶ تماس برقرار کنند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره در اراک، کمربندی شمالی روبروی برق باختر، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی قرار دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.