افزایش امکانات و خدمات رفاهی در محورهای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از دلیجان، عبدالعظیم رضایی در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی در دلیجان اظهار کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی در کیلومتر ۲۵ جاده دلیجان – اصفهان و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی افزود:مجتمع خدماتی بین راهی در دلیجان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۲۰۰ متر مربع در ۳ طبقه ساخته شده است.

مدیرکل حوزه استانداری مرکزی تصریح کرد: در این مجتمع امکاناتی مانند رستوران، فست فود، فروشگاه و کافی شاپ، ۱۰ واحد اقامتی طراحی شده است.

رضایی با اشاره به امکانات تعبیه شده در طرح تکمیلی این مجتمع گفت: در طرح تکمیلی این مجتمع جایگاه عرصه سوخت و پارک بازی کودکان پیش بینی شده است.

وی افزود: در استان مرکزی در حال حاضر ۱۴ مجتمع خدماتی بین راهی فعالیت دارند.

مدیرکل حوزه استانداری مرکزی تصریح کرد: ۱۲ مجتمع نیز در استان مرکزی در حال ساخت است و موافقت اصولی نیز با ساخت آن ها انجام شده که در حال سپری کردن مراحل اداری هستند.

رضایی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلیجان و قرار گرفتن بر سر مسیرهای ارتباطی گفت: با توجه به طول راه‌های مواصلاتی استان و حجم ترددهای از محورهای این شهرستان، خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در طول این مسیر بسیار با اهمیت است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.