آغاز ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شاهرخ حکمت، معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برگزاری بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان خبرداد و گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش شفاهی وکتبی ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از دهم مهر سال جاری همزمان با شروع سال تحصیلی در دانشگاه‌ها آغاز و در سه بخش واحدی، استانی و کشوری و مرحله شفاهی این دوره در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان آبان‌ماه امسال همزمان با هفته قرآن در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری مرحله کتبی مسابقات که به صورت یک مرحله‌ای و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: ثبت‌نام مرحله کتبی در بخش کارکنان از ۱۰ مهر آغاز و تا اول بهمن ماه ادامه دارد و مسابقات نیز ۱۵ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری مسابقات مرحله کتبی بخش اساتید و دانشجویان را نیز ۲۱ آذر عنوان کرد و افزود: بخش شفاهی مسابقات در قالب رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ ۲۰،۱۰،۵ جزء، حفظ جزء ۳۰ و حفظ سه جزء متوالی و کل برگزار می‌شود.

معاون دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه آزاد در پایان اظهار کرد: در بخش کتبی مسابقات نیز ویژه دانشجویان ۱۰ رشته از جمله ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و فارسی، احکام،  تفسیر قرآن، آشنایی با نهج‌البلاغه و… در نظر گرفته شده و برای اساتید ۴ رشته و کارکنان نیز ۳ رشته لحاظ شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.