برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی انصاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مراسم میهمانی لاله‌ها (گلباران قبور مطهر شهدا) با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان سوم مهر ماه و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری رژه با حضور جامعه ایثارگری، برگزاری مسابقه با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور ایثارگران در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های کوهنوردی، دارت، تیراندازی و شنا از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تعویض پرچم قبور شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس، جمع‌آوری اشعار دفاع مقدس از شعرای ایثارگر، خاطره‌گویی و روایت‌گری و… را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اراک اعلام کرد.

انصاری‌فر گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس به عنوان یک مقطع تاریخی مهم و عبور از شرایطی سخت، پیام‌های ارزشمندی برای جوانان به همراه دارد که آشنایی جوانان با این پیام‌ها ضروری است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.