استان مرکزی در سالروز میلاد امام رضا(ع) غرق در شادی و سرور است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، به همین مناسبت مردم ولایت مدار شهرها و بخش های مختلف استان مرکزی از روزهای قبل با آذین بندی خیابان ها، کوچه ها و میادین شهر و نصب بیرق های سبز، برگزاری آیین های سخنرانی، مولودی خوانی و مدیحه سرایی میلاد با سعادت امام رضا(ع) را جشن گرفتند.

مردم ولایتمدار استان مرکزی از شامگاه دیروز(شنبه) با پخش نقل، شیرینی و شربت در خیابان های این شهر و برگزاری آیین های وی‍ژه، این میلاد خجسته را گرامی داشتند.

پایگاه های بسیج مساجد نیز با برپایی ایستگاه های صلواتی و با پخش شیرینی و شربت از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در استان مرکزی پذیرایی می کردند.

مراسم ویژه سالروز ولادت با سعادت امام رئوف با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در بارگاره امامزادگان به ویژه عبدالله و آمنه خاتون و شاهزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک با شکوه خاصی برگزار شد.

همچنین به همین مناسبت خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) روز گذشته با حضور در بیمارستان های حضرت ولیعصر(عج)، آیت الله طالقانی و آیت الله خوانساری اراک از بیماران این بیمارستان ها عیادت کرده و ایام دهه مبارک کرامت و تولد امام رئوف(ع) را به آنها تبریک گفته و شفای تمام مریضان دنیای اسلام را از خداوند درخواست کردند.

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) علاوه بر اراک – مرکز استان مرکزی – در شهرستانهای آشتیان، فراهان، تفرش، کمیجان، خنداب ، شازند، خمین، محلات، دلیجان، ساوه و زرندیه نیز برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.