استقبال مردم سرزمین آفتاب از خادمان حضرت شمس الشموس(ع)

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک٬ خدام امام رضا (ع) همزمان با غروب جمعه وارد سرزمین آفتاب شدند و در اراک مورد استقبال خیل عظیم مردم مومن و متدین اراک قرار گرفتند.

کاروان خادمان شمس و شموس امسال هم در این دوره از سفرهای خود، حامل پرچم متبرک به نام مبارک امام رضا (ع) به سرزمین آفتاب هستند و در این آئین همچنین شماری از مداحان اهل بیت (ع) در وصف سجایای اخلاقی امام رضا (ع) مداحی کردند.

حضور طلاب و دانشجویان جوان در مراسم استقبال بسیار چشمگیر بوده و مردم اراک و شهرهای اطراف که به این شهرآمده بودند با حضور پرشوری از خادمان حضرت ثامن الحجج(ع) استقبال کردند.

پخش شربت در ایستگاه های صلواتی، گرداندن پرچم متبرک آستان قدس رضوی از برنامه های استقبال بود و مردم اراک با قربانی کردن از این خدام استقبال نمودند.

خادمان آستان قدس رضوی از بدو ورود خود به اراک، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در برنامه، دیدار حضوری با مردم، مداحی و سخنرانی حضور یافته و بیرق متبرک بارگاه رضوی در میان شور و شوق وصف ناپذیر مردم گردانده می‌شود.

استقبال از کاروان رضوی، عیادت از بیماران، غبارروبی مزار شهدا، برپایی جشن، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، حضور در بقاع متبرکه، حضور در مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست، دیدار با علماء و ائمه جمعه، حضور در مناطق محروم از دیگر برنامه جشن زیرسایه خورشید در سفر خدام به استان است.

همزمان با ورود خادمان حضرت شمس الشموس(ع) به سرزمین آفتاب، مراسم ویژه ایام دهه کرامت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد ساعت اراک آغاز و این شروعی بر برنامه های حضور این کاروان در استان مرکزی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.