آغاز به فعالیت ستاد انتخاباتی احمدزاده در استان مرکزی

http://media.farsnews.com/Media/9002/ImageNews/900230/2_900230_L600.jpgپس از اعلام کاندیداتوری احمدزاده ،معاون سابق رئیس جمهور و از کانیداهای نزدیک به دولت،ستادهای انتخاباتی وی نیز در سراسر کشور ،بسرعت در حال شکل گیری هستند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از برداشت نیوز ، در همین رابطه باخبر شدیم ستاد انتخاباتی احمدزاده در استان مرکزی نیز با اعلام بیانیه ای اعلام موجودیت کرده است،آخرین اخبار واصله ،حاکی از فعالیت جمعی از نسل سومی های استان مرکزی ،در ستاد وی میباشند.

متن بیانیه حامیان دکتر احمدزاده در استان مرکزی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شرایطی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگزار خواهد شد که ایران عزیزمان روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد و ما بار دیگر به لحظه انتخاباتی مهم و اثرگذار نزدیک می شویم.

ما به عنوان نسل سومی های انقلاب استان مرکزی با درک ضرورت نیاز کشور به نسل سومی ها در عرصه مدیریت کشوردر راستای پیشرفت و عدالت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه و تکلیف خود می دانیم در انتخابات ریاست جمهوری اثرگذار باشیم.

تجربه سال های بعد از انقلاب ثابت کرده معمولا هر زمان، پیروزی بزرگی از آن ملت شده است جوانان در آن عرصه حضور پررنگ داشته اند چه در عرصه های مدیریتی چه فرهنگی و اجتماعی لذا برای ما جای سئوال است چرا همچنان برخی اصرار دارند از برخی افراد غیر جوان از برخی افراد غیرجوان برای اداره آینده کشور استفاده کنند .

ما معتقدیم اگر یک کاندیدا در میان رقبای خود از امکانات و شهرت کمتری هم برخوردار باشد اما اصلح باشد وظیفه شرعی ما کمک همه جانبه و اعتماد به اوست زیرا اصلح زمانی مقبول می شود که خود ما به یاری وی بشتابیم.

امروز ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که هم باید انقلابی و شجاع باشد و هم متخصص و کارآمد، هم جوان و پرنشاط و هم ولایتمدار و خدمتگذار و اینک بر اساس وظیفه و تکلیف نسبت به اسلام عزیز و میهن اسلامی و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده ایم که از دکتر روح الله احمدزاده که انقلابی ، شجاع، متخصص، کارآمد، جوان، پرنشاط، ولایتمدار و خدمتگذار می باشد دعوت به عمل می آوریم که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام به عمل آورند.

بدیهی است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده و همانند گذشته به تکلیف انقلابی خود عمل خواهیم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.