مدیرکل تبلیغات استان مرکزی: مقابله با ادیان دروغین مهمترین وظیفه این سازمان است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی ساوه زمینه‌سازی و بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) را از دیگر وظایف این سازمان عنوان کرد و افزود: طلاب و روحانیون در فرهنگ‌سازی جامعه و زمینه‌سازی ظهور مهمترین نقش را دارند.
وی بر پیروی از ولی‌فقیه تأکید و اضافه کرد: پیروی از ولایت فقیه یکی از راه‌های آماده‌سازی ظهور امام زمان(عج) است.
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی بودجه استانی این سازمان در سال جاری گفت: با توجه به اینکه امسال سال فرهنگ نامیده شده است این افزایش بودجه کم است.
به گزارش ایسنا امام جمعه ساوه نیز در این مراسم با بیان اینکه غرب از طریق ماهواره و ساخت فیلم‌ها در صدد ناامید کردن جامعه است، گفت: اسلام و شیعه امید را به مردم می‌بخشند و این امیدبخشی وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است.
حجت‌الاسلام تقوی، تبلیغ دین اسلام و شیعه را مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات برشمرد و افزود: این سازمان باید تبلیغ رسالت الهی و دین مهدوی را گسترش دهد.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام صلاحی، رئیس سابق تبلیغات اسلامی ساوه به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.
وی برگزاری جشنواره‌های قرآنی، دوره‌های آموزش قرآنی در رشته‌های مختلف، تأسییس ۱۵ مؤسسه قرآنی، مسابقات کتابخوانی، اقامه نماز ظهر عاشورا، افزایش ۴۶۰ نفری اعتکاف، اجرای برنامه‌های مختلف با اساتید برجسته قم و تهران و اجرای مراسم مذهبی همچون عزارداری ۲۸ صفر، ایام فاطمیه و عاشورا با همکاری صدا و سیما را از مهمترین کارهای انجام شده عنوان کرد.
در پایان حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌پیام به عنوان رئیس جدید معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حسن صلاحی تقدیر و تشکر شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.