پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در دانشگاه اراک به خاک سپرده شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در دانشگاه اراک به خاک سپرده شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سلام بر پیکر به خاک افتاده شهیدان گمنام و سلام و رحمت خدا بر دل‌های منتظر مادران و پدران و همسران و فرزندانی که سال‌ها چشم انتظار عزیزان خود ماندند و از آنان خبر و نشانی نیافتند.

شهدا اگر چه در زمین گمنام هستند، اما در آسمان در بلندترین معارج جبروتی جای خواهند داشت چرا که آنان برای رضای خدا جان را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام و قرآن خون خود را تقدیم کردند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام که اخیرا در منطقه عملیاتی فکه تفحص شده بود، با حضور قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه اراک، مسئولان و دانشجویان تشییع شد.

در این آیین خیل عظیمی از مردم شهیدپرور اراک، خانواده‌های معظم شهداء، بسیجیان، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه و مسئولان پیکر پاک و مطهر شهید گمنام را بر دوش خود گرفته و با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست؛ عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، مهدی صاحب‌الزمان(عج) صاحب عزاست امروز از میدان سردشت تا دانشگاه اراک تشییع کردند و یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

پیکر پاک این شهید گمنام پس از قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی و اقامه نماز در فضایی آکنده از حزن و اندوه به خاک سپرده شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.