اولین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اراک

اولین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی سالجاری در اراک پیش از ظهر امروز اجرا شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در حاشیه اجرای این طرح در اراک گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مرحله نخست با هدف پاکسازی نقاط آلوده شهر اراک از لوث فروشندگان، خریداران و مصرف کنندگان مواد مخدر در اراک اجرا می شود.

سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: در روز نخست اجرای این طرح دو نقطه آلوده شهر اراک اعم از خیابان آیت الله غفاری و چهارراه راهزان مورد پاکسازی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و همچنین سارقین با استفاده از پتانسیل پلیس های تخصصی آگاهی، اطلاعات، مواد مخدر و پلیس عملیاتی انتظامی اراک اجرا می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان این که طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرهای استان به طور مستمر تا پایان سال اجرا می شود گفت: نقاط آلوده شناسایی شده در شهر اراک در این راستا به ترتیب اولویت مورد پاکسازی قرار خواهد گرفت.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به نقش مردم در شناسایی توزیع کنندگان و عوامل فروش مواد مخدر در نقاط شهری از آنها خواست هر گونه اطلاعات پیرامون این موضوع را سریعا در اختیار پلیس قرار دهند.

گفتنی است سال گذشته این طرح در قالب ۷ مرحله در استان مرکزی اجرا شده است که در راستای اجرای این طرحها ۱۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در نقاط آلوده پنج هزار نفر دستگیر شدند و معتادین نیز به مراکز ترک اعتیاد ارجاع شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.