آغاز ساماندهی وانت‌‌بار‌های سطح شهر اراک در سال جدید

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، رضا علینقی‌پور گفت: طرح ساماندهی وانت‌‌بارها و کامیونت‌‌های سطح شهر به دستور وزیر کشور به منظور تعیین صلاحیت و صدور پروانه فعالیت در شهر اراک آغاز شد.

وی اظهار داشت: این طرح به دنبال ابلاغیه شیوه‌نامه‌ بار توسط وزیر کشور از ۲۰ فروردین سال ۹۲ در شهر اراک آغاز شد و با توجه به جانمایی سه دفتر پستی به منظور رفاه حال مالکین، وانت‌بار‌ها و کامیونت‌‌ها می‌‌توانند نسبت به ثبت‌نام، تشکیل پرونده و دریافت پروانه فعالیت درون ‌شهری اقدام کنند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اراک مزایای اجرای این طرح را استفاده از بیمه تأمین اجتماعی جهت درمان و بازنشستگی،‌ تبدیل به احسن خودروهای فرسوده، استفاده از تسهیلات بانکی و استفاده از سهمیه سوخت عمومی عنوان کرد.

علینقی‌پور تصریح کرد: فعالان در این حوزه می‌توانند به منظور فعالیت بیشتر، یک یا دو راننده کمکی نیز معرفی کرده و از مزایای اجرای این طرح استفاده کنند.

وی با اشاره به این که کارت سوخت مالکین وانت‌‌بار‌ها و کامیونت‌هایی که در این طرح، ثبت‌نام و پروانه فعالیت نگیرند، توسط ستاد سوخت کشور ابطال و تبدیل به شخصی خواهد شد، افزود: رانندگان وانت ‌بار می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سئوال و یا ابهام به سازمان تاکسیرانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۷۸۳۸۷۱ تماس بگیرند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.