آغاز به کار مجموعه پارک ترافیک اراک در سال ۹۲

خبرگزاری فارس: آغاز به کار مجموعه پارک ترافیک اراک در سال 92

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، داوود قربانی از آغاز کار مدرسه ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و پایان تعطیلات خبر داد و اظهار داشت: مجموعه پارک ترافیک در سال جدید روزانه میزبان ۷۰ نفر از نونهالان و نوجوانان هم‌استانی در مقاطع پیش ‌دبستانی و ابتدایی در دو نوبت صبح و عصر است.

وی تصریح کرد: مجموعه پارک ترافیک با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته آموزشی در مساحتی بیش از شش هزار متر همراه با فضای سبزی زیبا و مفرح توانسته محیطی خاطره‌‌انگیز و شاد را به منظور آموزش و انتقال فرهنگ ترافیک به نسل آینده فراهم کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک افزود: هم‌‌اکنون مجموعه پارک ترافیک با استفاده از یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان مدرسه سیار ترافیک و تجهیز آن به وسایل آموزشی و حضور عمو ترافیک، مربیان، متخصصان و کارشناسان مربوطه، دانش‌‌آموزان بازدیدکننده را در محل آموزش حاضر و بعد از اتمام کلاس‌‌های آموزشی به مبدأ باز می‌گرداند.

وی عنوان‌ کرد: مدرسه ترافیک با ارائه آموزش‌های تئوری و عملی در خصوص بحث‌‌های ترافیکی، قوانین راهنمایی و رانندگی و نحوه عبور کودکان در سطح شهر گامی مؤثر در راستای امر مهم آموزش برداشته است.

قربانی گفت: امر آموزش باید همیشه و در هر جا مورد اهمیت و تأکید مسئولان شهری قرار گیرد چراکه برای به‌وجود آمدن شهری قانونمند، آموزش امری حیاتی به شمار می‌رود و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک با درک این مهم و همت و تلاش تمامی کارکنان خود به منظور تحقق این اصل تلاش می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.