کریمی: مردم با حضور در انتخابات آمادگی خود را در دفاع از حیثیت نظام نشان دادند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی گفت: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند چون گذشته برای دفاع از حیثیت نظام اسلامی و کشورشان آماده‌اند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس اراک، علی‌اکبر کریمی در پیامی به مناسبت انتخابات اخیر، آورده است: سلام بر همه‌کسانی که با تبعیت از مقام عظمای ولایت و لبیک به دعوت ایشان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی آمدند با حضور کم نظیر و غرورآفرین خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این کهن مرزوبوم افزودند و نشان دادند، چون گذشته برای دفاع از حیثیت نظام اسلامی و کشورشان آماده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ مردم صبور و همیشه در صحنه ایران، با خلق انتخابات باشکوه دیگری ثابت کردید که ایران و ایرانی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها موفق و سرآمد است و هر جا که پای عزت ملی در میان باشد، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانب ضمن تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سربلندی ایشان را در خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی از خداوند منان خواستارم.

در این بیانیه آمده است:‌ اکنون دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان‌یافته و رئیس‌جمهور منتخب مردم باید به فکر تحقق وعده‌های خود به مردم و حل مشکلات آنها به‌عنوان ولی‌نعمتان خود باشد و فراموش نکند که کشور بیش از هر چیزی به آرامش، تلاش و کار در مسیر سازندگی نیازمند است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.