ارسال بیش از ۱۰۰ اثر از استان مرکزی به بیست‌ویکمین جشنواره قرآنی هنر

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حسن جیریایی، مسئول کانون قرآن‌وعترت دانشگاه آزاد اسلامی اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره هنر، ادبیات، پژوهش دینی وفرهنگی گفت: این مرحله از مسابقات قرآن‌وعترت دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی از مهرماه سال گذشته همراه با سایر رشته‌ها اعلام فراخوان شد.
وی ادامه داد: جشنواره هنر، ادبیات، پژوهش دینی و فرهنگی در مرحله کشوری به میزبانی همدان برگزار خواهد شد و آثار واصله نیز در این استان داوری می‌شوند، ضمن اینکه نتایج در دو مرحله استانی و کشوری با توجه به حد نصاب اکتسابی اعلام خواهند شد.
جیریایی افزود:  ثبت‌نام اولیه این جشواره سال گذشته انجام شده و شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را تا پایان فرورین‌ماه به دفتر کانون قرآن‌وعترت دانشگاه آزاد اراک تحویل دهند البته علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد نسبت به ثبت‌نام اولیه خود اقدام و آثار خود را تا پایان فروردین تحویل دهند.
وی با اشاره به رشته‌های این جشنواره تصریح کرد:۲۶ رشته برای این جشنواره ویژه دانشجویان تعریف شده است که در ۱۲ رشته، اساتید و در ۱۰ رشته نیز کارکنان می‌توانند حضور داشته باشند، استقبال از جشنواره خوب بوده و تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر به کانون قرآن‌وعترت دانشگآه آزاد اراک تحویل داده شده است که با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان مهلت تحویل آثار نمانده امیدواریم علاقه‌مندان در ارسال آثار تعجیل کنند.
جیریایی در پایان افرود: نتایج جشنواره بعد از داوری در همدان، در تیر یا مردادماه امسال اعلام و به برگزیدگان استانی و کشوری جوایزی اهدا خواهد شد.
جوایز و اسامی ۲۶ رشته این جشنواره در جدول زیر گنجانده شده است؛
ارسال بیش از 100 اثر از استان مرکزی به بیست‌ویکمین جشنواره قرآنی هنر

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.