برگزاری نشست رؤسای ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل حاج‌کریم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست با رؤسای ادارات ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: این نشست به منظور برنامه‌‌ریزی دقیق در راستای استفاده از حداکثر ظرفیت مندرج در قانون بودجه سال جاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نشست با حضور روسای ادارات ساوه، خمین و تفرش به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه ورزش برگزار و مصوبات بسیار خوبی داشت.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به مصوبات جلسه در حوزه شهرستان تفرش خاطرنشان ساخت: تکمیل، مرمت و بازسازی هر چه سریع‌تر سالن ورزشی امام خمینی(ره) و شهدای هفتم تیر شهرستان تفرش از طریق مشارکت بخش خصوصی، شناسایی خیرین ورزشی ساز، پیگیری حقوقی به منظور واگذاری سالن روستای الویجان، تعیین قیمت پایه اماکن ورزشی، انجام پیگیری‌های لازم به منظور به مزایده گذاشتن اماکن ورزشی به بخش خصوصی و مستند سازی اماکن ورزشی از طریق اداره ثبت اسناد از مهم‌ترین مصوبات این نشست در حوزه شهرستان تفرش بود.

حاج‌کریم گفت: در این نشست همچنین مقرر شد نسبت به فروش زمین چمن نیم‌ور، تکمیل سالن ورزشی نخجیروان به عنوان پروژه مشارکتی، بازدید دفتر فنی اداره کل از سالن تختی به منظور اجاره دادن این سالن به صورت مشارکتی، ساخت زمین چمن مصنوعی فتح‌المبین با مشارکت خیرین، شناسایی خیرین ورزشی ساز، کاهش قیمت کارشناسی اماکن باقرآباد و نیم‌ور، ایجاد زمین چمن مصنوعی در منطقه باقرآباد با مشارکت بخش خصوصی و مستندسازی اماکن ورزشی از طریق بنیاد مسکن اقدام شود.

وی با اشاره به مصوبات شهرستان خمین نیز خاطرنشان ساخت: مرمت مجموعه ورزشی شهید مطهری با مشارکت شهرداری، فروش و تغییر کاربری مجموعه ورزشی شهید مطهری، فروش سالن ورزشی روستای دهنو و پیگیری به منظور اختصاص بخشی از اعتبارات فروش سهام شرکت‌های دولتی به پروژه‌های روستایی خمین از مصوبات این نشست در شهرستان خمین بود.

در ادامه این نشست مقرر شد سالن ورزشی روستای باقرآباد آشتیان پس از اخذ سند مالکیت با رعایت تمامی قوانین و مقررات به فروش برسد، همچنین با مشارکت بخش خصوصی استخر این شهرستان تعمیر و بازسازی شود.

به گفته وی شناسایی خیرین ورزشی ساز، مستندسازی اماکن فاقد سند و بررسی وضعیت اجاره سالن ورزشی روستای گرکان از دیگر مصوبات این نشست در حوزه شهرستان آشتیان بود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه فروش سالن ورزشی روستای یل‌آباد و سالن روستای قره‌چای به بخش خصوصی، تبدیل زمین چمن طبیعی مجموعه فجر از طبیعی به مصنوعی و واگذاری مجموعه ورزشی نامجو به بخش خصوصی با رعایت تمامی ضوابط حقوقی و… را از مصوبات این نشست درحوزه شهرستان ساوه عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.