دیدار رییس کل دادگستری استان با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان

به گزارش مرکزی دیلی،حجت الاسلام ˈحکمتعلی مظفریˈ روز شنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: دامن زدن به فضای نفد دلسوزانه و پرهیز از تخریب، رسالت اصلی مطبوعات و اصحاب قلم است و با نقد منطقی جامعه در مسیر اصلاح و رشد قرار می گیرد.

وی بیان کرد: بسته بودن جامعه و نبود گوش شنوا راه انحراف و شایعه را در جامعه باز می کند در حالیکه توصیه بزرگان دینی به ویژه امیرمومنان حضرت علی ( ع )، بهره گیری حکیمانه از نصیحت و تفکر پویای نخبگان در راهبری مسایل جامعه است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: سیاست دستگاه قضایی استان مرکزی بر تعامل با رسانه های جمعی است اما اطلاع رسانی در برخی از پرونده ها که جرایم آنها هنوز در دست رسیدگی است ممکن است به روند دادرسی خدشه وارد کند.

وی افزود: عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی موجب اعتماد سازی در جامعه شده و مسوولان نیز به آسانی می توانند به این رسانه اعتماد کنند و اخبار خود را در اختیار آن قرار دهند.

وی افزود: ایرنا به نحوی اخبار را مدیریت کرده که کمترین تنش و حواشی را در جامعه داشته و همین امر کمک شایانی به جریان اطلاع رسانی کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام مظفری در بخش دیگری از سخنانش از شهید بهشتی به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند انسانی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: رفتار و تفکر شهید بهشتی در زمان حیاتش آموزنده و الگو بود و این شخصیت با شهادت خود نیز ثمرات، پیام های معنوی و ارزشی متعددی را به یادگار گذاشت.

وی اضافه کرد: شهید بهشتی مدافع ولایت مطلقه فقیه و پایه گذار استقلال دستگاه قضایی کشور بود که هر دو یادگار این شهید والامقام در عزت و اقتدار نظام حرف نخست را می زند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: ایرنا به عنوان رسانه تخصصی اطلاع رسانی نظام، تمامی تلاش خود برای اطلاع رسانی هدفمند، توسعه گرا و آگاهانه به کار گرفته است.

ˈعلی حیدر شاه حسینیˈ افزود: ملاک کار ایرنا بر بزرگنمایی ناآگاهانه و یا تبلیغ بی محتوا نیست بلکه روال اطلاع رسانی بر بستر نقد منصفانه و طرح دیدگاه های کارشناسی گذاشته شده است.

یکم تاهفتم تیرماه هر سال که یادآور سالگرد شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ یار با وفای انقلاب بود به عنوان هفته قوه قضاییه تعیین شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.