تجلیل از ۱۵ نخبه جوان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی امشب در این مراسم بر ضرورت شناخت ابعاد زندگی حضرت علی‌اکبر(ع) و سبک زندگی ایشان برای نسل جوان به عنوان الگوی جوان موفق تأکید کرد و گفت: در راستای پاسداشت و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) در هفته جوان برنامه‌های فرهنگی متنوعی اعم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ویژگی‌های جوانی و نوجوانی و انتظارات مقام معظم رهبری از جوان ایرانی برگزار می‌شود.

سعید ملکی، برگزاری اردوی هویتی گردشگری در شهرستان همدان، حضور در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مشاوره، تقدیر از کارمندان و مدیران جوان نمونه، برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جوان دیه و برگزاری مباحث هویتی و اعتقادی در هفته جوان در مساجد را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این ایام عنوان کرد.

وی، توجه به جوانان و رفع مشکلات و نیازمندی‌های این قشر را از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته جوان استان امسال ۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را برای این قشر تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل شایستگی و درخشش خوب ورزشکاران استان در مسابقات مختلف شاهد حضور و اعزام ۳۱ ورزشکار و سه مربی رشته‌های مختلف ورزشی استان در اردوهای تیم ملی در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی هستیم، بیان کرد: امروز مهم‌ترین خواسته جوانان استفاده از توانمندی‌های آنها به نحو شایسته است.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۱۵ نفر از جوانان برتر استان در عرصه‌های، کشاورزی، دانشجویی، اختراع، طلبه، علمی، پژوهشی، هنری، اعتقادی، زیست محیطی، مهارتی، ورزشی، فنی و… تجلیل شد.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، تواشیح، اجرای نمایش طنز و موسیقی سنتی ایرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از برنامه‌های جانبی این جشن بود.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319001633#sthash.plwJ9MU0.dpuf

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.