گشایش هشتمین هفته فیلم وعکس سینمای جوانان اراک

این هفته فیلم و عکس که پس از هشت سال وقفه از سرگرفته شده، به مدت سه روز با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ادامه می یابد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،در آیین گشایش این برنامه فرهنگی و هنری که همزمان با میلاد حضرت علی اکبر( ع ) و روز جوان برگزار شد، نمایشگاه عکس جمعی از هنرجویان انجمن سینمای جوانان اراک به معرض دید علاقمندان درآمد.

پخش تعدادی از فیلم های تولیدی هنرجویان این انجمن از دیگر برنامه های این هفته فیلم و عکس است.

فیلم های آرامش گمشده به گارگردانی ˈسعید شاه حسینیˈ، سیب چهار گوش به کارگردانی ˈاحمد تقواییˈ، گراد به کارگردانی ˈ فاطمه آهنگرانی ˈ ، شهر ما خانه ما به کارگردانی ˈسید علی جعفریˈ ، پیروزی عشق به کارگردانی ˈ احمد فرهمندیانˈ ، موج به کارگردانی ˈ کوروش مرشد سلوکˈ و در کنار هم به کارگردانی ˈ ملیحه عزیزی منفردˈ از جمله فلیم های به نمایش درآمده در نخستین روز هفته فیلم و عکس سینمای جوانان اراک است.

نشست تخصصی فیلمنامه ، بررسی چالش های فیلم کوتاه، نقد و ارزیابی آثار تولیدی انجمن سینمای جوان اراک و نمایش برخی از فیلم های جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران نیز از برنامه های جنبی هشتمین هفته فیلم وعکس سینمای جوانان اراک است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این آیین گفت: هفته فیلم و عکس آوردگاه بینش، تجربه و خلاقیت نسل جوان این دیار برای درخشیدن در هنر است.

ˈحسین شاکری ˈ افزود: این برنامه فرهنگی بستر مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی و پروش هنرمندانی متعهد و خلاق است .

سرپرست انجمن سینمای جوانان اراک نیز گفت: هفته های فیلم و عکس از ابتدای شکل گیری تا کنون به صورت غیر رقابتی برگزار شده است.

ˈ سعید عبدالحمیدیˈ افزود: برگزاری این برنامه ، فرصت مناسبی برای هنرجویان و دانش آموختگان این انجمن است تا با دریافت نقد ها ونظرها، بهتر و بیشتر بیاموزد.

انجمن سینمای جوانان اراک در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده و از آن زمان تا کنون بیش از ۱۸۰ فیلم کوتاه در آن ساخته شده است .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.