پلمپ سه انبار غیر مجاز ارزاق عمومی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ رضا احمدی افزود: در اواخر فروردین ماه گزارشی در خصوص احتکار و قصد عرضه نامناسب برخی از اقلام غذایی در بین واحدهای صنفی به مرکز پلیس ۱۱۰ شهرستان اراک گزارش شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی و شناسایی عاملان آن در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تحقیقات انجام شده ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی موفق شدند افرادی را که نسبت به احتکار موادغذایی در ۳ انبار غیر مجاز در حومه شهر اراک کرده بودند شناسایی کنند.

 

 

سرهنگ احمدی بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته و مشخص شدن انبارهای غیر مجاز در معیت ماموران تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت از انبارهای غیر مجاز سرکشی به عمل آمد و مقدار ۲۰۰ میلیون ریال مواد غذایی شامل روغن مایع، رب گوجه فرنگی، برنج هندی، مقداری خرمای فاسد و … کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات سه نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و انبارهای غیر مجاز نیز برای سیر مراحل قانونی پلمپ شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.