ارائه کدملی برای دریافت خدمات درمانی در استان مرکزی الزامی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حسن طاهر‌احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح الزامی شدن ارائه کدملی از امروز در سراسر مراکز، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای اجرای مرحله اول طرح تحول نظام سلامت در دستور کار قرار گرفته و بر اساس آن تمامی اطلاعات پزشکی افراد و دسترسی به سوابق صرفا از طریق کد ملی امکان‌پذیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت می‌تواند موجب نجات سیستم سلامت شود، گفت: این طرح در راستای فرامین مقام معظم رهبری به اجرا در می‌آید و در آن بیشترین کمک به مردم و بیماران می‌شود.

طاهراحمدی با بیان اینکه اجرای صحیح این طرح نیاز به همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و مردم دارد، خاطرنشان ساخت: متاسفانه مشکلات زیاد هزینه‌های درمانی موجب ایجاد مشکلاتی برای خانواده‌های ضعیف جامعه شده که اجرای این طرح می‌تواند تبدیل به یک خدمت بسیار ارزشمند برای مردم شود.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته حوزه سلامت با چالش‌های متعددی روبرو بود که امید می‌رود در سال جاری با عزم ملی و مدیریت جهادی همه مسئولان این مشکلات مرتفع شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: ابلاغ سیاست‌های کلان حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری در ۱۴ بند نشان دهنده اهتمام و عزم جدی در این زمینه می‌باشد که اگر سیاست‌های ابلاغی درست اعمال شوند، چشم‌انداز خوبی در این زمینه خواهیم داشت و در آینده حوزه سلامت کشور حرف اول را در منطقه آسیای جنوب غربی خواهد زد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930215001023#sthash.jEddLhGo.dpuf

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.