برگزاری جلسه شورای معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی ظهر شنبه در جلسه شورای معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی در استانداری افزود: مسئولان وعده های عمل نشدنی به مردم ندهند و آنچه را که امکان تحقق آن وجود دارد به مردم قول بدهند و اجرایی شدن مصوبات در ارزیابی عملکرد آنها نقش موثری خواهد داشت.

وی بیان کرد: تمام تصمیمات دولت تدبیر و امید در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و در چارچوب سیاستهای کلی نظام  می باشد که تکلیف ما دفاع از سیاستهای دولت است و رفتار و عملکردمان نیز باید در راستای این سیاستها باشد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: برای افزایش اختیارات فرمانداران بایدکار شود و تفویض اختیار صورت بگیرد و کارهای اجرایی به فرمانداران واگذار شود و استانداری هماهنگی و نظارت راهبردی را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در دستگاهها، عنوان کرد: کیفیت کاری، عدم تداخل وظایف، توزیع عادلانه امکانات و بحث آموزش نیروی انسانی از جمله مواردی است که باید به آنها توجه ویژه ای شود و رعایت و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیز می تواند به حل بسیاری از مشکلات نیروی انسانی کمک کند.

مقیمی در این جلسه ارتباط بیشتر مسئولان با مردم و مساجد، اخلاقمداری، خودسازی، جلوگیری از انجام کارها به صورت موازی،  تشکیل میز خدمت و… را مورد تاکید قرار داد و گفت: جلسه شورای معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی در هر ماه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: تمامی مدیران موظفند در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید تلاش کنند.

شکرا… حسن بیگی افزود: در جهت سیاستهای دولت باید تمام کارها طبق ضابطه و  قانون صورت بگیرد و مسئولان و کارگزاران نیز صداقت، راستگوئی و مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئولان با هر خط و گرایشی، از تفکرات دولت  استقبال کنند

وی عنوان کرد: از آنجا که سیاستهای دولت مطابق با سیاستهای کلان کشور است همه مسئولان با هر خط و گرایشی که دارند باید از تفکرات دولت  استقبال کنند و در انجام وظایف محوله این سیاستها را عملی نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی باید با تلاش و کوشش بیشتری به انجام وظایفشان بپردازند و به برقراری نظم، انضباط و پیگیری مسائل و مشکلات توجه ویژه ای داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.