برگزاری چهار همایش فرهنگی ورزشی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈ حمید کربلایی حسنی ˈ روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این سلسله همایش ها با هدف تحکیم بنیان خانواده و در راستای سند کاهش طلاق در استان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک، تقویت فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و استفاده از ظرفیتهای مشارکت عمومی را در دستور کار قرار داده و با برگزاری همایشهایی در راستای تحکیم نظام خانواده به دنبال کاهش ناهنجاریهای اجتماعی است.

حسنی اضافه کرد: هیات ورزشهای همگانی نیز در این همایشها مشارکتی فعال خواهد داشت و ضمن ترغیب عموم به ورزش، با استقرار ایستگاههای مختلف ورزشی زمینه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را فراهم می کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اظهار کرد: برگزاری ایستگاههای نقاشی ویژه کودکان، مسابقات طناب کشی ، دارت و جشنواره بادبادکها از برنامه های این همایش های خانوادگی است.

وی با تسلیت ایام عزاداری سید الشهدا ( ع ) گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در ماههای محرم و صفر، برنامه های ویژه ای را در راستای پاسداشت نهضت عاشورا و پیام قیام امام حسین (ع) تدارک دیده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.