رجایی: وزارت اطلاعات سرمایه نرم نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش مرکزی دیلی، «عباس رجایی» روز شنبه به مناسبت سالروز تاسیس وزارت اطلاعات (۱۹ مهرماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگونه توسعه و پیشرفت و رشد فضیلتهای اخلاقی و امور اقتصادی در سایه امنیت پایدار میسر است و وزارت اطلاعات با اقدامات موثر خود بستر آرامش را در تمامی طیف ها به خوبی مهیا کرده است.

وی بیان کرد: نقش سربازان گمنام امام زمان در حیات ۳۵ ساله جمهوری اسلامی حساس و پررنگ بوده و با درایت و تیزهوشی نیروهای جان برکف اطلاعات اقدامات تروریستی در سالهای قبل به موقع مهار شده است.

رجایی عنوان کرد: دستگیری ریگی و مقابله با گروههای برون مرزی تروریستی نظیر پراک از موضوعات جدی و موفقیتهایی است که در خاطره همه مردم جای گرفته و قدردان آن هستند.

وی اظهار کرد: کشف و انهدام شبکه های هرمی، مقابله با مفاسد اقتصادی و بستن گلوگاههای سوء استفاده های میلیاردی نیز از اقداماتی است که در کارنامه این وزارتخانه ثبت شده و هر کدام منشاء خیر و پیشگیری از انحراف در جامعه بوده است.

وی بیان کرد: وزارت اطلاعات در شرایط حساس کنونی که کشورهای خاورمیانه در تب تند ترور و ناامنی می سوزند رسالت سنگینی را در حوزه داخلی و برون مرزی برعهده دارد و امروز نیز سربازان بی ادعا و گمنام امام زمان (عج) با فداکاری توانسته اند امنیت را در جای جای کشور بگسترانند.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. مهر ۲۳, ۱۳۹۳

    […] رجایی: وزارت اطلاعات سرمایه نرم نظام جمهوری اسلامی است […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.