انتشار اقدامات شاخص و ماندگار یکساله استاندار مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری مرکزی، مصطفی عرب گفت:   ۲۰ مهر ۹۳ مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی وارد دومین سال فعالیت اجرایی خود می شود. حالا پس از یک سال مسئولیت محمد حسین مقیمی  به عنوان شانزدهمین استاندار استان مرکزی  می توان کارنامه عملکرد وی را با تکیه بر شعارهای دولت یازدهم مورد ارزیابی قرار داده و با همتایان سابق خود مقایسه نمود.

عرب ادامه داد:‌  آنچه مشخص و مسلم است، این است که استان مرکزی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و لازم است فردی در سکان اداره استان قرار بگیرد که بتواند این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را به خوبی شناسایی و از آنها بیشترین استفاده را ببرد.

عرب ادامه داد:‌ استاندار مرکزی  از همان ابتدا ملاک خود برای انتخاب مدیران شاخصه های حرفه ای دانست و گفت تغییرات مدیران و مسئولان بدون بررسی و انجام کار کارشناسی صورت نمی پذیرد و قطعا مدیری که شاخصه های حرفه ای را داشته باشد، ادامه حضورش در بدنه مدیریتی استان مرکزی قطعی است.

وی تصریح کرد:‌ در طی یکسال حضور مقیمی در استان اقدامات و فعالیت های متعددی در حوزه های مختلف انجام گرفته است لیکن گزارش تهیه شده  اقدامات و فعالیت های خاص، ابتکاری، ماندگار و ویژه  را شامل می شود که این اقدامات علاوه بر فعالیت ها و اقدامات جاری و  روزمره در مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی استان است و بنوعی اقدامات شاخص استاندار تلقی می گردد.

عرب گفت: از مهمترین اقدامات و فعالیت های شاخص استاندار می توان به  حضور در مساجد و ارتباط با مردم، توجه ویژه به بحث اشتغال و امور اقتصادی و صنایع،‌ امور ایثارگران و خانواده های شهداء، ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان، کاهش آلودگی هوای اراک، حضور و توجه به همه شهرستانهای استان و ….. اشاره نمود.

برای مشاهده اقدامات یکساله استاندار اینجا را کلیک کنید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.