تاکید برجذب منابع غیرشهریه ای از اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش مرکزی دیلی، ˈ علی محمد رنجبرˈ روز پنج شنبه در جمع روسا و مسوولان دانشگاههای آزاد اسلامی غرب کشور گفت: دانشگاه آزاد با وجود ظرفیتهای لازم در حوزه های مختلف، تمرکز بر منابع شهریه ای را در دستور کار ندارد و تلاش می کند تا با جذب منابع دیگر در جهت اجرای اهداف کلان خود گام بردارد.

وی اضافه کرد:دانشجویان و اساتید نخبه مهمترین سرمایه های این دانشگاه هستند و با وجود منابع لازم باید برای رشد و تعالی آموزش در کشور تلاش شود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از ثمره های ارزشمند انقلاب اسلامی است که از زمان تاسیس تا کنون منشاء خدمت برای کشور به ویژه جامعه علمی و آموزشی بوده است.

او بیان کرد: براساس ابلاغیه های جدید سازمان مرکزی کلیه واحدهای دانشگاه آزاد کشور باید سامانه مکانیزاسیون اداری را فعال تا در وقت و هزینه ارباب رجوع صرفه جویی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متولیان امور فرهنگی دانشگاه باید با بررسی موشکافانه، روند توفیق یا عدم موفقیت در استقرار امور فرهنگی دانشگاهها را رصد کرده و نسبت به رفع نقاط ضعف این حوزه اقدام کنند.

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در منطقه غرب کشوراضافه کرد: برخی از آیین نامه ها و بخشنامه های دانشگاه آزاد نیازمند بازنگری است تا روند انجام برنامه های دانشگاه شتاب عمل بیشتری پیدا کند.

وی بر اتمام طرحهای عمرانی نیمه تمام آموزشی در کشور تاکید کرد و گفت: روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی باید با زمانبندی مناسب و تخصیص اعتبارات عمرانی تکمیل طرحهای نیمه تمام را در دستور کار قرار دهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز گفت: دانشگاه آزاد اراک همسو با سیاستهای کلی چشم انداز جامع علمی و آموزشی کشور، تحقق علم محوری را در چارچوب برنامه های خود قرار داده است.

ˈ علیرضا نظام آبادی ˈ اظهار کرد: ایجاد رشته های مرتبط با بازار کار، شایسته سالاری علمی و آموزشی به ویژه در جذب اعضای هیات علمی و اساتید و توسعه تحصیلات تکمیلی از جمله برنامه های این واحد آموزشی است.

دانشگاه آزاد اسلامی هم اینک دارای ۱۸ منطقه و ۴۰۰ واحد و مرکز آموزشی در کشور است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.