شروع فاز نخست پارک بانوان اراک با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، اشرف بهادری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پارک در ۴۵ هکتار از زمین های این شهر واقع درانتهای منطقه هپکو احداث می شود اظهار کرد: در این پارک علاوه بر احداث مجموعه های خاص ورزشی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی امکانات مناسبی برای ایجاد اشتغال و خدمات تربیتی خانواده ها پیش بینی شده است.

وی افزود: ساخت این مجموعه چند منظوره در چندین فاز طراحی شده که بر اساس پیش بینی های انجام شده فاز نخست آن با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اراک با اشاره به ایجاد شادابی در بانوان اجتماع به عنوان مهم ترین رکن جامعه گفت:  پیست اسکیت، دوچرخه سواری، انواع فضاهای سرپوشیده ورزشی ویژه بانوان و استخر نیز در این مجموعه چند منظوره جا نمایی شده که در فازهای بعدی احداث می شود.

بهادری تصریح کرد: در این طرح بزرگ چند منظوره توجه به اشتغال و تامین نیازهای اجتماعی ورزشی و سلامت جسم وروح بانوان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: ایجاد بازارچه های اشتغال و فروش تولیدات خانگی بانوان نیز از دیگر برنامه های قابل اجرا در این پارک است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اراک با اشاره به طراحی مناسب این مکان و سنجش تمامی جوانب گفت: طراحی و مهندسی این پارک چند منظوره منطبق بر مسایل اجتماعی و فرهنگی استان بنا شده که امید است با بهره برداری از آن بانوان با آرامش خاطر بیشتری نسبت به مشارکت در بخش های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی اقدام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.