آغاز طرح توزیع میوه شب عید در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، عزیز‌الله صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: کار توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند‌ماه در استان مرکزی آغاز شده است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قیمت نهایی میوه شب عید براساس تصمیم شورای نظارت و با توجه به حاشیه‌های بازار میوه در سطح بازار در روز اجرای طرح اعلام خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: میزان میوه مورد نیاز شب عید براساس تجارب سال‌های قبل تامین شده است و مشکلی در توزیع میوه وجود نخواهد داشت.

صدیقی تصریح کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۸۵۰ تن سیب و یک‌هزار و ۳۰۰ تن پرتقال در سطح استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۱۸ غرفه در سطح اراک و ۸۲ مرکز در سطح استان کار توزیع میوه شب عید را بر عهده خواهند داشت.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح فروش فوق‌العاده خاطرنشان کرد: طرح فروش فوق‌العاده از اول اسفند‌ماه در استان به اجرا درخواهد آمد و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

صدیقی افزود: تاکنون ۲۶۰ واحد صنفی در استان اقدام به برپایی نمایشگاه فروش فوق‌العاده کرده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح این میزان به ۵۰۰ واحد افزایش یابد.

به گفته وی، در این طرح اجناس مورد نیاز شهروندان اعم از خوراک، پوشاک، کیف و کفش با پنج تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.