دیدار استاندار با پرستاران و بیماران بیمارستان امیرکبیر اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈمحمد حسین مقیمیˈ روز جمعه در دیدار با پرستاران و بیماران بیمارستان امیرکبیر اراک افزود: الگوگیری از زندگی حضرت زینب(س) و مطالعه خصوصیت اخلاقی و شخصیتی آن بانوی بزرگوار اسلام می تواند پرستاران را در ادامه راه خطیر پرستاری و خدمت به جامعه یاری کند.

وی بیان کرد: پرستاران با زحمات بی نظیرشان چراغ امید را در دل خانواده ها روشن کرده و با تاسی از سیره حضرت زینب(س) روح همدلی و کمک به دیگران را در جامعه زنده می‎کنند.

مقیمی گفت: عشق و ایثار پرستاران در حرفه خود، نشان از روح بزرگ و معنوی این عزیزان است که باید قدردان آنان بوده و در خور شایستگی آنان از زحماتشان نقدیر شود.

استاندار استان مرکزی اضافه کرد: اگر در کار پرستاری عشق خدمت به همنوع وجود نداشته باشد تمامی زحمات به هدر می رود چرا که جلب رضایت خداوند در گروی خدمت به مردم همراه با عشق است.

وی بیان کرد: مردم و مسوولان نیز باید با دیدار و سرکشی از پرستاران و قدردانی از زحمات آنان انگیزه فعالیت بهتر و بیشتر را در وجود این قشر از جامعه بیشتر کنند.

وی بر ضرورت نقش زنان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: تمام بانوان ایرانی باید امروز ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) و حامی ارزش های اسلامی باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.